hoppsan sa !

igår så var jag ute typ hela kvällen, för basse skulle träffa Christian, och vad som hände mellan dom ska vi inte ta upp här ;-)
hahah, väldigt sött tycker ja ! fast ao min mamma typ hatar mig nu, för att jag inte hade mobilen på och bara stack efter hon hade hämtat mig, men liksom kul att vara hemma då ? finns inge att göra då ju. :-) så jag stack ut igen, jag kom hem någon gång över 12 då pratade jag med Adam, och Adam kanske ska komma ner hit idag bara han tar och vaknar den lilla muppen :') håller på att sakna ihjäl mig totalt !
och jag har basse förbud också, troja i alla fall, och det är fan inte kul, kul att inte få vara med sin allra bästa kompis liksom ?
får väl ta och nörda Adam hahah :-D nej men känner mig lite desperat, om jag skulle behöva det.
En bild på mig när jag var i Timrå, ah där ser ni min storlek på koftan också ;-) hahah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback