home sweet home, bra spelat tjejer !

TJAAAAAAAA, inte för att skryta men ESK tre kungliga bokstäver ;-) bra spelat idag alla tjejer. :-) och bra Ellen&basse som stod i mål, verkligen bra av er, vi spelade mot Timrå, första halvleken så ledde dom med 2-0 till dom, sen andra halvleken slutade det, 3-2 till oss. ;-) Väldigt bra, sen efter matchen så drog vi in till birsta, där jag, Amanda och Basse satt oss på donken för att äta så beställde jag två hamburgare 10;- kroners ;-p och vart inte så mätt så köpte en till men då när jag ska hämta den så säger hon vänta lite, sen ger hon mig tre stycken ! Vad tror hon om mig som om jag är värsta matvraket ? Men det måste ju blivit något fel så hon gav mig tre i stället för en.. Gav bort en till Basse för Amanda ville inte ha alla liksom, sen gick vi bara runt tills vi fick så tråkigt så vi gick in på ikea och där kastade vi oss i sängarna, väldigt mysiga, man hoppade upp när man skulle kasta sig i dom, va barnsliga vi är, hahah ! men har man tråkig så har man, sen skulle vi hem, så sen har jag suttit i en bil, så har nyss packat upp allt och nu tänkte jag ligga i sängen och vila, eftersom det varit en lång dag och jag somnade inte fören 00:50 och skulle upp 06:30 så inte så mycket sömn så jag har världens huvudvärk just nu ! så blir mycket vatten och bara chilla !

Kommentarer
» bea

bra där, så ska det va, vinnarna ;)<3

2010-08-28 // 21:33:46
URL: http://beawhsundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback