fyyyyyyfan !

ta mig tillbaka till avslutningen tack, då sommar lovet började, jag kom hem runt.. 14:10 ungefär, fast jag hämtade min data och några kläder och drog till Basse, och nu sitter vi här och har skit kul. ;-) hahah inte direkt liksom.. vi bloggar båda två just nu va roliga vi är :-D hahah, inte ett dugg, men jag har knäppt några bilder inte så många för jag orkade inte göra det precis, ska bara lägga över dom så kommer dom upp senare på dagen, det blir bra de !
Nu ska jag och Basse sitta på skype och vara så jävla sociala så uscha ! ;-D

Kommentarer
» baaaasse *

söt vi är som sitter och pratar skype i olika rum , HAHAHHAHA :-D <3

2010-08-20 // 16:23:48
URL: http://duvetbasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback