fuufan..

varför gick jag med på att va med på matchen imorgon ? Jo, för jag är dum i huvudet, snart kommer inte jag kunna träna så blir väl lite tråkigt, men ska på så många träningar jag kan nu, även om jag inte orkar, så måste jag. vart så tråkigt där nere så jag gick upp, mamma gick ändå iväg efter ett tag, så jag bestämde mig för att kolla klart på the Parkers sen gå upp fast sen fastnade jag framför två andra program också, hahah typiskt mig.. ska snart gå och lägga mig tror jag så jag orkar med, ska vara på esk klockan åtta sen klockan tio har jag match, det är borta match men jag vet inte vart den är riktigt eller vilka vi möter, men mot sundsvalls hållet är det, det är det alltid, ungefär. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback