dagen har vart lååång

alla dagar är så långa nu förtiden, var mycket bättre när dagarna bara flög förbi.. Men jag sitter här och kollar på film med Ida, fast hon skulle hem och äta nu så jag kunde blogga lite innan hon kommer tillbaka, fick så tråkigt. :-/
och ska pallra mig till affären också troja, blir hårfärg sen få ur det, sen när det torkat blir det dusch med silverschampoo så det blir finfint ! ut växt är ju inte så himla vackert precis ;-) förlåt för dålig uppdatering men jag tycker jag uppdaterar lite för mycket, inge kul att läsa och allt shiiet så nu pallrar jag ner med det, ska sola nu i veckan också troja, om jag så nu orkar. Man vill ju vara brun och fin inte sant ? ;-)

Han är faktiskt riktigt bra på att sjunga ! tycker jag i alla fall, men alla tycker inte lika. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback