baby don't worry

Imorgon ska jag upp klockan sex eftersom jag ska till Borgsjö, och ha skoldag där, ska vara framme på station 07:30 troja det var.. så kul ? tidigare än vanligt.. så jag kommer ungefär döö ! en hel dag ute.. nej tack. Funderar på om att övertala mamma om att inte behöva åka, men kommer ta lite tid det, men jag ska slippa. Lyssnar sönder på Jay sean osså, kan inget annat än säga, wow vilken vacker röst han har.. jag älskar den.
Men jag ska sova typ nu snart, ska bara äta lite kvälls mat sen blir det sängen, men kommer nog inte hända.. för jag suger på att gå&lägga mig även om jag säger att jag gör det.. suuck ! Men hörs i morgon, så får vi som om jag åkte eller inte ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback