andas in, andas ut.

ligger i Sången, Med Högsta volym OCH lyssnar in den here OM & OM Igen, sa sjukt bra låt.
"

Jag minns år sedan
Någon sa att jag skulle ta
Försiktighet när det gäller att älska
Jag gjorde, jag gjorde

Och du var stark och jag var inte
Min illusion, mitt misstag
Jag var slarvig, jag glömde
Jag gjorde

Och nu när allt är gjort
Det finns inget att säga
Du har gått och så enkelt
Ni har vunnit
Du kan gå vidare berätta

Berätta för dem allt jag vet nu
Shout det från hustaken
Skriv det på Sky Line
Allt vi hade är borta nu

Berätta för dem att jag var glad
Och mitt hjärta är bruten
Alla mina ärr är öppna
Berätta för dem vad jag hoppades skulle vara
Omöjligt, omöjligt
Omöjligt, omöjligt

Fallande av kärlek är svårt
Sjunkande för svek är värst
Broken förtroende och brustna hjärtan
Jag vet, jag vet

Thinking allt du behöver finns där
Bygga tro på kärlek är värst
Tomma löften kommer att bära
Jag vet, jag vet

Och nu när alla är borta
Det finns inget att säga
Och om du är klar med pinsamma mig
På egen hand kan du gå vidare berätta

Berätta för dem allt jag vet nu
Shout det från hustaken
Skriv det på Sky Line
Allt vi hade är borta nu

Berätta för dem att jag var glad
Och mitt hjärta är bruten
Alla mina ärr är öppna
Berätta för dem vad jag hoppades skulle vara
Omöjligt, omöjligt
Omöjligt, omöjligt
Omöjligt, omöjligt
Omöjligt, omöjligt!
Ooh omöjligt (yeah yeah)

Jag minns år sedan
Någon sa att jag skulle ta
Försiktighet när det gäller att älska
Jag gjorde

Berätta för dem allt jag vet nu
Shout det från hustaken
Skriv det på Sky Line
Allt vi hade är borta nu

Berätta för dem att jag var glad
Och mitt hjärta är bruten
Alla mina ärr är öppna
Berätta för dem vad jag hoppades skulle vara
Omöjligt, omöjligt
Omöjligt, omöjligt
Omöjligt, omöjligt
Omöjligt, omöjligt

Jag minns år sedan
Någon sa att jag skulle ta
Försiktighet när det gäller att älska
Jag gjorde ..

Kommentarer
» Elise' <3

låten är fin<3

2010-08-10 // 01:20:02
URL: http://eliseandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback