14 augusti.

jag sitter i sängen och funderar på om jag ska åka in till stan och köpa hårfärg.. för jag står inte ut med banancola längre, fast vet inte hur jag ska ta mig in riktigt.. eftersom pappa är bakis&Eva skulle aldrig skjutsa in mig heller.. men jaja, får höra vad dom säger. :-) Händer typ ingenting här så det är verkligen skönt.. lugn och ro ! ingen mamma som väcker en eller något, sova hur länge man vill även om jag har varit vaken sen klockan 9.. men jag kunde inte somna om.. synd om mig ju. jag ska ut med Raia tror jag, lilla pluttan, fast jag orkar inte om hon är busig.. hon är så jobbig då.. ;-o så vi får se, ska gå ner och ta mig ett glas O´boy nu, älskar O´boy ja.. yamii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback