:-) avsluta meningen..

1. Jag har insett att min senaste kyss var hemsk
2. Jag lyssnar på musik ?
3. Jag pratar jämt mycket när jag är trött
4. Jag tycker om dej
5. Mina bästa vänner är basse
6. Jag avskyr när folk är idioter
7. Kärlek är det värsta som finns, men även det finaste.
8. Jag gillar att mysa, hiih
9. Jag kommer alltid älskamina nära o kära
10. Jag är hemligt förälskad i svårt o gissa, neeh
11. Sist jag grät så var jag inte hemma
12. När jag är riktigt glad så blir jag helt cp!
13. När jag vaknar på morgonen så ´är det första jag gör är att leta reda på min mobil.. hahah
14. Innan jag går och lägger mig tar ja bort sminket.
15. Just nu tänker jag på en underbar liten tönt
16. idag har jag gjort alldeles för mycket
17. Inatt ska jag soooova i min säng o prata i telefon hela jävla natten
18. Imorgon kommer jag inte göra något hoppas ja
Trackback