170511

Just nu sitter jag hemma i soffan och kollar på euroision. Jag är dock otroligt trött, har varit igång sen 06 imorse och känner att jag hunnit med otroligt mycket.
 
Började morgonen med att kliva upp och ge Lexie lite käk innan jag fixade och for mot Sundsvall. Smart som jag är så bokade jag en tid hos frisören 08. Vem gör de ? Jo, jag tydligen. Jag är däremot super duper nöjd med hur håret blev klippte och fixade lite, det känns mycket fräschar och ser fräschare ut.
Direkt efter frissan så drog jag iväg på en arbetsintervju. Det kommer en person och bara: " Oj vad många men då kör vi igång gruppintervjun då!!" Själv stod man där som ett stort frågetecken men jaja, tänkte jag och följde med. När jag väl sitter där får jag ännu mer misstankar om att något är fel. Det var inte via detta företag som jag sökt ??
Men jag kör mitt race och presterar mig varav att min mobil ringer mitt i allt. Jag tryckte bort i ren panik och skickade sedan ett sms och frågade vem det var, jooo.. det var ju självklart dem jag skulle ha intervju med !! Hahah, pinsamt värre så fick jag ju säga att jag kommit fel och springa iväg på rätt. 
 
Efter tänker jag att jag vill ha mat ställer mig i driven på donken för mer orkade jag inte anstränga mig, varav att Rima skriver "ät med mig" så jag backar så snyggt ut därifrån haha.. Åker till Kvissleby för att dels kolla hennes lägenhet men då säger hon jag börjar snart så jag kunde lika gärna ha ätit och sluppit den där otroligt fina backningen :(
 
Drog sedan iväg till Belle och tog en glass och pratade lite, välbehövligt och kul. Men jag fick sedan ett tidserbjudande som jag var tvungen att hinna med så var tvungen att åka iväg. Då hjälpte Max mig att fixa med basarna som bara strular för mig, men nuuu jävlar i mig låter det fint och allt funkar !! Stort tack. :') sen raka vägen hem. Idag är det även 2 år sedan som jag började jobba med tåg. Vad tiden har gått fort !
Nattinatt från mig och Lexie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback