Juuust nu

 
Ligger typ döende i soffan just nu och bara myser med mitt lilla hjärta och kollar lite smått på bilder och på det okända. Är inte så insatt vad som händer på det men bara mysigt att ha tv:n igång och faktiskt förstå vad dom säger ;) Ja som jag skrev innan och samt lite less så slutade dagen på ett bra sätt direkt när jag slutade möttes jag och Therese upp och drog hemåt. Uträttade några ärenden innan vi hämtade upp Cattis för att åka och handla lite till en tacokväll, hur undertbart och välbehövt efter en sån här start på veckan ? Tack tjejer för en toppen kväll även fast alla tre var jätte trötta. :'D 
Jag tror att Lexie har saknat mig som knappt lämnar min sida nu när det bara är hon och jag hemma. Jag har i alla fall saknat ihjäl mig efter henne. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback